wtorek, 29 marca 2016

Jak wybrać dobrą agencję reklamową?

Na rynku funkcjonuje bardzo wiele różnego rodzaju agencji reklamowych. Niejednokrotnie jednak nawet w obrębie agencji oferujących te same usługi istnieją spore różnice. Jak więc wybrać tą najlepszą? Niestety ma jednoznacznej recepty. Niemniej jednak jest kilka podstawowych zasad. Na wstępie trzeba dokonać podstawowej selekcji, żeby nie tracić czasu. Na tym etapie pomocna będzie strona http://interaktywnie.com/wizytowki-firm gdzie znajdują się tylko i wyłącznie sprawdzone firmy, które prowadzą legalną działalność. Następnie warto zapoznać się z ofertą poszczególnych firm. Przykładowa agencja reklamowa ze spisu http://www.trafmedia.pl ma w swojej ofercie takie usługi jak marketing społecznościowy, tworzenie, optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych; video marketing i marketing zintegrowany. Warto dokładnie przejrzeć opisy tych usług na stronie www. W razie wątpliwości lub niejasności należy skonsultować się z firmą. Jeżeli jest w stanie wszystko klarownie wytłumaczyć to OK. Jeżeli nie, to powinno to dać nam do myślenia. Nie należy zbytnio sugerować się opiniami na forach, ponieważ takie opinie często są tworzone przez pracowników agencji. Jeżeli do dyspozycji jest przyzwoity budżet, to można powoływać się na specjalistyczne rankingi oraz nagrody w konkursach. Takie konkursy to np. http://gala.media.com.pl oraz http://konkurs.kreatura.pl. Ponadto warto zapoznać się z portfoilio oraz konkretnymi realizacjami agencji. Sama informacja na stronie internetowej jest zwykle bardzo skromna. Warto więc zadzwonić lub napisać do konkretnej firmy aby dowiedzieć się więcej.

1 komentarz:

  1. Można jeszcze zapoznać się z odpowiedzi właścicieli agencji marketingowych w Polsce http://www.templatemonsterblog.pl/wywiad/najlepsi-polscy-specjalisci-seo-o-content-marketingu/

    OdpowiedzUsuń